02 Φεβ 2023

Λίγα λόγια και εικόνες για την εκδρομή μας (29/01/23)

0 Comment

Καλό ξεκίνημα.  Μια βαθιά ανάσα και…

Μετά από μεγάλο διάστημα σιωπής και ακινησίας η ορειβατική ομάδα του ΟΦΟΝ καλεί και ταξιδεύει πάλι.

Έτσι λοιπόν στις 29 Ιανουαρίου 2023 η ορειβατική ομάδα του ΟΦΟΝ πραγματοποίησε την πρώτη εκδρομή τού 2023 και το κόψιμο της πίτας.

Συγκεντρωθήκαμε την Κυριακή στις 8 το πρωί στα γραφεία του ΟΦΟΝ εντάξει εντάξει με ένα τέταρτο καθυστέρηση μην το κάνουμε θέμα το τέταρτο είναι το λεγόμενο ακαδημαϊκό τέταρτο το παίρνουμε όλοι και οι οφονίτες το τιμούν.

Κατά την ώρα της προσέλευσης βλέπαμε και συναντούσαμε άτομα που είχαμε να τα δούμε πάνω από 10 χρόνια.  Ανακατωμένες ομιλίες αρχίσαμε τα “Όχι όχι εσύ πες μου τι έκανες όλο αυτό το διάστημα” ή “Τα πόσο μου έλειψες” (και να το εννοούμε).

Μπήκαμε στο λεωφορείο και ξεκινήσαμε για τα Βίλια.  Ξέραμε ότι η πορεία θα ήταν εύκολη.  Αρχηγός ο κ. Σωτήρης, δεν θα πω ηλικία του κ. Σωτήρη, αλλά θα πω ότι ήταν ένας από τους καλύτερους αρχηγούς που είχα συναντήσει. Φτάνοντας στα Βίλια μας περίμεναν και άλλοι συνοδοιπόροι για να πάμε παρέα. Ο μικρότερος (την ηλικία του την λέμε άφοβα) ήταν 8 ετών κάποιοι ψιθύρισαν “Να είχα τα χρόνια σου αχ και να τα είχα” και κάποιοι άλλοι απάντησαν “Παρήλθον οι χρόνοι εκείνοι” και μέσα σε γέλια και πειράγματα ξεκινήσαμε την διαδρομή.

Στο εκκλησάκι του Αγίου Σπυριδώνος κόψαμε την πίτα το φλουρί έπεσε στο ορειβατικό τμήμα του Ο.Φ.Ο.Ν..  Άλλοι περπάτησαν μετά μέχρι τον Πόρτο Γερμανό και άλλοι πήγαν με τα λεωφορεία. Φτάνοντας στο Πόρτο Γερμανό κάναμε μια μεγάλη βόλτα ζώντας το χειμωνιάτικο τοπίο δίπλα στην θάλασσα πειράζοντας ο ένας τον άλλον και λέγοντας αρκετά συχνά “Θυμάσαι αυτό” ή “Θυμάσαι το άλλο”.  Ο μικρότερος και ο μεγαλύτερος έκαναν όλη την διαδρομή.  Οι μεσαίοι είπαν “Καλως όρισες γρίπη χαχαχα”.

Και μετά καταλήξαμε όπως πάντα σε μία μικρή ταβέρνα με τέλεια παϊδάκια από κει δεν έλειπε κανένας.

Ωραία μέρα! Ωραία διαδρομή! Ωραία παρέα!

Άντε και στην επόμενη στις 19 Φεβρουαρίου 2023 στον Μαίναλο.  Θα είμαστε όλοι εκεί και οι μικρότεροι και οι μεγαλύτεροι και οι μεσαίοι για να περάσουμε ωραία για να συναντηθούμε για να πούμε τους προβληματισμούς μας και να μοιραστούμε τις χαρές μας.

Μπορείτε να δείτε και να κατεβάσετε περισσότερες φωτογρφαφίες από την εκδρομή μας από το αρχείο του συλλόγου.

Αρχείου του Ο.Φ.Ο.Ν. στο google drive.