29 Ιούν 2014

29/6/2014 ΜΟΝΟΗΜΕΡΗ ΣΤΟΝ ΠΟΡΟ-ΓΑΛΑΤΑ

0 Comment

Την τελευταία Κυριακή του Ιούνη 29/06, ξεκινήσαμε από τα γραφεία του Ο.Φ.Ο.Ν για το όμορφο νησί του Αργοσαρωνικού, τον Πόρο. Μετά από μια όμορφη διαδρομή τριών ωρών θαυμάζοντας τα καταπράσινα τοπία με τα υπέροχα γαλάζια νερά, φθάσαμε στον Γαλατά, όπου επιβιβαστήκαμε στο φεριμπότ και περάσαμε απέναντι στον Πόρο. Φτάνοντας στο νησι το τοπίο από μακριά ήταν μαγευτικό, αντικρίζοντας το μεγάλο ρολόι που δεσπόζει στο λιμάνι και τα γραφικά σπιτάκια του νησιού. Αμέσως μετά την αποβίβασή μας στον Πόρο, επισκεφτήκαμε το μουσείο “Κοχύλια και Θάλασσα” όπου είχαμε την δυνατότητα να ξεναγηθούμε από ιστορικό του Πόρου για όλα τα ιστορικά και πολιτιστικά μνημεία του νησιού καθώς και για την ιστορία των κοχυλιών, την μορφολογία τους, τις χρωματικές τους ποικιλίες και να θαυμάσουμε σπάνια εκθέματα. Κατόπιν ,ακολουθώντας το πρόγραμμα της εκδρομής για την επιμόρφωση των εκδρομέων μας πήγαμε στον Ναό του Ποσειδώνα, που βρίσκεται στην κορυφή ενός λόφου με θέα τον όρμο της Βαγιονίας και το Αιγαίο πέλαγος, δυστυχώς όμως λίγα ευρήματα παραμένουν εκεί να τον μαρτυρούν, με ευθύνη του κράτους. Καθώς, ο ήλιος έκαιγε, όλοι οι εκδρομείς είχαμε ανάγκη από ένα θαλάσσιο μπάνιο και έτσι φτάσαμε στην πιο όμορφη παραλία του νησιού, το Ασκελι.
Εκεί απολαύσαμε το θαλάσσιο μπάνιο μας στα καταγάλανα νερά του Αργοσαρωνικού και γευτήκαμε υπέροχες γεύσεις στα ταβερνάκια!
Ευχαριστημένοι, χαρούμενοι και κατάκοποι πια, κατά τις 5 το απόγευμα,
επιβιβαστήκαμε στο πούλμαν ακολουθώντας την ίδια διαδρομή για την επιστροφή. Όπως πάντα κάνοντας μια μικρή στάση για ξεκούραση, έτσι και αυτή τη φορά, η στάση μας ήταν στα Ίσθμια όπου απολαύσαμε την διώρυγα του Ισθμού της Κορίνθου και γευτήκαμε άλλοι τον καφέ τους και άλλοι το παγωτό τους!
Άλλη μια καλοκαιρινή εκδρομή του Ο.Φ.Ο.Ν πραγματοποιήθηκε χαρίζοντας γνώσεις, όμορφες και χαρούμενες στιγμές συσπειρώνοντας τους Οφονίτες σε μια μεγάλη παρέα και αφήνοντας τις καλύτερες εντυπώσεις !!